10 Oca 2013

ALMAN AY KURABiYESi (Vanillekipfler)



MALZEMELER

150 gr. Cekilmis Toz Badem  (gemahlene Mandeln)
300 gr. Un
125 gr. Toz Seker
250 gr. Tereyag (Küp Küp Kesilmis)
3 Yumurta Sarisi 

FIRINDAN CIKAN KURABIYELER ICIN

6-7 Vanilyasekeri (Vanillezucker)
Isterseniz Pudra Sekeride Kullanabilirsiniz













HAZIRLANISI

Bir kaba ilk önce Bademtozunu, Unu ve Sekeri alalim ve karisttiralim daha sonra küp küp kesilmis Teryagini, Yumurta Sarisini ilave edelim ve iyice yoguralim. Bir torbaya alalim Hamuru ve bir saat Buzdolabinda bekletelim. (Ben buzluk Torbasi kullandim)!!! Isterseniz Kabiniza Strec Folya cekebilirsiniz...

Hamurdan minik parcalar kopartalim ve rulo yapalim ve 8 cm enliginde keselim üstüne hafif basalim ve ay sekli verelim.

Yaglanmis Tepsiye dizelim, bu islemi hamur bitene kadar yapalim.

180 derece Firinda pisirelim yaklasik 10-15 dakika kadar, ben cok fazla pisirdim bi ara oglumla ilgilenirken unuttum acikcasi cikarmayi ama yinede leziz oldular.

Firindan cikan sicak kurabiyelerimizi simdi tabaga ayirdigimiz Vanilyasekerine her yanini bandiralim ve sogumaya birakalim.

Afiyet Olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder